Jaarlijkse controle en vaccinatie oproep

Uw dier krijgt persoonlijke post!

• Ruim voordat het weer tijd is voor de jaarlijkse controle en vaccinatie of inenting van uw huisdier sturen wij een eerste herinnering per mail.
  • Een eventuele tweede herinnering versturen wij per post.
  • Tot voor kort was deze “entoproep” aan de eigenaar gericht.
  • Speciaal voor Dierenarts De Laak hebben wij nieuwe oproepkaarten laten maken; we zijn er trots op!
  • De kaarten zijn persoonlijk aan uw dier gericht en het ontwerp is helemaal fris.
  • Uw dier krijgt een oproepkaart per post en per mail als u het standaard of gold vaccinatie pakket heeft gekozen, vorig jaar.
  • Heet uw huisdier in het voorgaande jaar een budget vaccinatie gehad, dan krijgt u enkel een oproep per mail.

Prijslijst | tarieven van Dierenarts De Laak dierenkliniek in Vathorst Amersfoort

Vaccinatie- | entoproep februari 2017

• Per juni 2017 zijn onze vaccinatieoproepen in een nieuw jasje gestoken.
  • De reminders zijn weer helemaal schattig én persoonlijk.
Entoproep 2017 voor het konijn bij Dierenarts De laak dierenkliniek in Amersfoort Vathorst.
Entoproep 2017 voor de kat bij Dierenarts De laak dierenkliniek in Amersfoort Vathorst.
Entoproep 2017 voor de hond bij Dierenarts De laak dierenkliniek in Amersfoort Vathorst.
Entoproep 2017 voor alle huisdieren bij Dierenarts De laak dierenkliniek in Amersfoort Vathorst.

Vaccinatie- | entoproep februari 2015

Enten of vaccineren kat, kater of poes bij Dierenarts De Laak dierenkliniek in Vathorst Amersfoort
Zo ziet de nieuwe oproep voor de jaarlijkse controle en vaccinatie er uit voor de kat. De kaart is persoonlijk aan uw kat gericht!
Inenten, enten of vaccineren kat, kater, poes, kitten, hond, pup, teef, reu, konijn, rammelaar, voedster bij Dierenarts De Laak dierenkliniek in Vathorst Amersfoort
Heeft u meerdere dieren die gecontroleerd en geënt of gevaccineerd moeten worden, dan krijgen de dieren een gezamenlijke oproep.
Enten of vaccineren rammelaar, voedster of konijn bij Dierenarts De Laak dierenkliniek in Vathorst Amersfoort
Ook de konijntjes krijgen een nieuwe oproepkaart. De kaart is persoonlijk aan uw konijn gericht!
Enten of vaccineren pup, reu, teef of hond bij Dierenarts De Laak dierenkliniek in Vathorst Amersfoort
Dit is de nieuwe oproep voor de jaarlijkse controle en vaccinatie voor de hond. De kaart is persoonlijk aan uw hond gericht!

Vaccinatie- | entoproep vanaf april 2014

Zo zag de oproep voor de jaarlijkse controle en vaccinatie er uit voor de kat in 2014.
Dit is de oproep voor de jaarlijkse controle en vaccinatie voor de hond in 2014.
Ook de konijntjes kregen in 2014  een eigen oproepkaart.
Meerdere huisdieren die gecontroleerd en geënt of gevaccineerd moesten worden in 2014 kregen deze oproep.