Wij blijven open en de zorg leveren die u van ons gewend bent. U kunt afspraken blijven maken voor consulten en operaties. Hygiëne heeft bij ons altijd de hoogste prioriteit en deze hebben wij nu uitgebreid met de volgende maatregelen:
Belangrijkste veranderingen bij ons in de praktijk:
- Kom met 1 persoon per dier.
- Draag een mondkapje naar de praktijk. (Indien u dit niet wilt, kunt u uw dier afgeven aan een van onze medewerkers)
- Wij houden looproutes aan om de afstand zo goed mogelijk te kunnen bewaren.
Wat nog steeds van toepassing is en ook zeer belangrijk om de hygiëne te bewaren:
Wat vragen wij van u:
- Heeft u griepsymptomen, ( verkoudheid, koorts, hoesten) dan vragen wij u om niet naar de praktijk te komen.
- Raak zo min mogelijk aan.
- Desinfecteer uw handen bij binnenkomst.
- Bestel voeding of medicatie op voorhand via de telefoon, dan zetten wij alles al klaar om het bezoek aan de praktijk zo kort mogelijk te houden.
- Betalingen bij voorkeur per pin.
Wat doen wij als praktijk:
- Wij desinfecteren alle contactpunten na ieder consult.
- Wij hebben desinfecterende producten voor u klaar staan in onze wachtkamer.
- Wij ontsmetten en ventileren de spreekkamer na elke consult.
Wij bieden nog steeds de volgende extra service aan:
- Wij zijn zelf 24-7 bereikbaar voor spoed via ons reguliere telefoonnummer: 033-2580623. Wij willen de spoed zelf opvangen om het reizen met uw huisdier te beperken en in overleg met u te bepalen of het nodig is om door te verwijzen naar een specialist.
- Ruimere openingstijden (via telefonische afspraak) zodat het mogelijk is om (naast zorg voor uw kinderen) ook samen met ons de zorg voor de huisdieren vorm te geven.
- Indien u niet naar de praktijk kunt komen en uw huisdier (met spoed) zorg nodig heeft wat niet kan wachten. Bieden wij gratis haal- en brengservice binnen Vathorst.
