Veel Gestelde Vragen

Q & A | Over Dierenarts De Laak

“Welke diersoorten worden er in de dierenpraktijk behandeld?”

Wij behandelen (bijna) alle kleine gezelschapsdieren. U bent welkom met uw hond, kat, konijn, vogel, knaagdier of bijzonder dier. Wij hebben extra kennis over witbuikegels.

“Wat zijn de openingstijden van de praktijk?”

Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 9.00-18.00 uur geopend. In overleg kunnen wij buiten openingstijden een afspraak maken.

“Is het mogelijk om buiten openingstijden een afspraak te maken?”

In overleg met ons is het mogelijk om ‘s avonds of in het weekend een afspraak te maken voor een consult of behandeling van uw huisdier. De afspraak moet wel tíjdens openingstijden worden gemaakt. Als uw dier buiten openingstijden met spoed een dierenarts nodig heeft verwijzen wij naar de Spoedkliniek voor Gezelschapsdieren Midden-Nederland in Utrecht (SGMN). Telefoonnummer: 0900 – 222 3000.

“Hoe kan ik een afspraak maken?”

U kunt tijdens openingstijden telefonisch, aan de balie of (tijdig) per e-mail  een afspraak maken.

“Kan ik de dierenkliniek bereiken via e-mail?”

Ons e-mailadres is info@dierenartsdelaak.nl voor algemene vragen, opmerkingen of het bestellen van medicatie of diervoeding. Ook kunt u per e-mail een afspraak maken. Een afspraak voor een consult of behandeling op korte termijn (d.w.z. binnen een week), kunt u telefonisch of aan de balie, tijdens openingstijden maken.

“Kan ik online medicatie of diervoeding bestellen?”

U kunt per e-mail (info@dierenartsdelaak.nl) medicatie of voeding bestellen. Medicatie ligt in principe de volgende dag klaar bij de balie van de dierenartspraktijk. Voor sommige diervoedingen duurt het enkele dagen voor de bestelling afgehaald kan worden. Vermeld duidelijk úw naam en gegevens, voor welk dier de medicatie/voeding is, en bovenal om welk medicijn/voeding het gaat, met de bijbehorende dosering/hoeveelheid

“Kan de dierenarts op huisvisite komen?”

Als u meerdere dieren heeft of niet naar de praktijk kunt komen, dan kan er een afspraak gemaakt worden voor een huisvisite. Neem tijdig contact met ons op voor het maken van een visite, omdat deze ingepland moet worden. Helaas kunnen wij bij een spoedgeval niet (altijd) op huisvisite komen: op de praktijk zijn we beter voorbereid op een spoedgeval en is er naast de dierenarts, een paraveterinair om te helpen.

Q & A | Over dieren

“Ik denk dat mijn dier met spoed een dierenarts nodig heeft.”

Tijdens openingstijden (ma t/m vrij 9-18u) neemt u eerst telefonisch contact op met de praktijk: 033 – 2850623. Dan kunnen wij ons op het spoedgeval voorbereiden. Buiten openingstijden neemt u contact op met de Spoedkliniek voor Gezelschapsdieren Midden Nederland te Utrecht. Telefoonnummer: 0900 – 2223000

“Hoe krijgt mijn dier een plaatsje in de fotogalerij van dierenarts De Laak in Vathorst?”

Iedere nieuwe patiënt wordt ten behoeve van het administratiesysteem gefotografeerd. Indien de eigenaar het wenst, kunnen wij de foto ook aan het dierenpaspoort toevoegen. Als uw dier bij ons voor de eerste maal een nieuw paspoort krijgt, voegen wij de pasfoto gratis toe. Als u het leuk vindt, wordt de foto van uw dier in de galerij geplaatst.

“Waar vind ik meer informatie over ziektes of bijzonderheden van mijn dier?”

Via deze link kunt u veel info vinden. Surfen over deze site? Gebruik de gemakkelijke zoekfunctie onderaan of het uitgebreide menu bovenaan de pagina.

 

FAQ | Veel Gestelde Vragen over Dierenarts De Laak dierenkliniek in Vathorst Amersfoort
FAQ | Veel Gestelde Vragen over Dierenarts De Laak